دانشمنگِ

خستـــــــــــه

دانشمنگِ

خستـــــــــــه


یه یخچال نو خریدم ، یخچال قدیمیه رو گذاشتم دم در روش نوشتم : رایگان ! که هرکسی خواست ، ببره ...
هر روز میومدم می دیدم یخچال سر جاشه !
دو سه روز گذشت دیدم اینطوریه رو یخچال نوشتم : برای فروش ، 50000 تومان !
فردا صبحش اومدم دیدم یخچال رو دزدیدن ! :)))

  

سه تا چیز هست که هیچ وقت آدم نمیتونه فراموششون کنه …
( صبحانه، ناهار، شام )
قرار نیست کـه همش احساساتی باشه :))
خخخخخخخخخ

 

عاشقــــتم...!!*
مــــخاطب عــــــــــام*.­..!! :)
ستاد ضد حال زدن به هرچی مخاطب خاصه...!!

  

دقت کردین اگه اسمت میرزا پشمک الدین گل کلمیان هم باشه
وقتی میخوای ایمیل درست کنی
میگه قبلا با این اسم ساخته شده؟

 

یارو اومده خونمون دزدی هیچی پیدانکرده
منو از خواب بیدار کرده میگه:
دارم میرم ولی این زندگی نیست شما دارین …!!:|
 

 
این دختره تو آکادمی گوگوش اگه یه ساله Opera کار میکنه من خودم 6-7 ساله دارم با Fire Fox کار میکنم،:|

 

طرف اومده میگه سیاوش و معین از روی شادمهر و ابی تقلید کردن
حتما شادمهر و ابی از روی پیت بول و جنیفر لوپز
پیت بول و جنیفر لوپز از روی رضا صادقی و بابک جهانبخش
رضا صادقی و بابک جهانبخش از روی اندی و کوروس
اندی و کوروس از روی انریکه و نیکل
انریکه و نیکل از روی عمش و شوهر عمش تقلید کردن :|:)

 

فکر کنم خدا نیمه ی گم شده ی منو تقسیم کرده تو وجود همه دخترا ...

لامصب هر دختری رو میبینم بهش یه حس عجیبی دارم !! :))

 

 
دخترا تا وقتی لاک ناخنشون خشک نشده کاملاً بی دفاع و بی خطرن...
گفتم در جریان باشین :))×ــ×

  

بابام 2 کیلو پسته خریده اورده خونه

روش نوشته پستامینوفن:هر 8 ساعت یک عدد!
 
یعنی بزرگترین مشکل خونه ی ما جورابه هفته 2 جفت میخرم بازم موقع رفتن بیرون جوراب پیدا نمیکنم. ..
خونه شماهم اینجوریه آیا؟ :|

 

آیا میدانستید کورش کبیر در زمانهایه قدیم میزیسته
آیا میدانستید پرنده ها پر دارن و اکثر آنها پرواز میکنن
آیا میدانستید جاندارن جان دارن
آیا میدانستید تخم مرغ از مرغ به وجود میاد
آیا میدانستید عمه فرزند داییتون همون مادره شماست
آیا میدانستید طول همان عرض نیست
آیا میدانستید داریوش و ابی با هم فامیل نیستند
آیا میدانستید زنو مرد را از جورابهایشان میتوان تشخیص داد
آیا میدانستید به کسی که دانشگاه میرود میگویند دانشجو
آیا میدانستید خودکار قرمز قرمز مینویسد و خودکار آبی ابی
آیا میدانستید خیلی بیکاری که نشستی داری اینارو میخونی
آیا میدانستید اگه نظر نزاری میرم به همه میگم که اینارو خوندی
آیا میدانستید عمم اصلا اخلاق نداره و نمیتونی باهاش بسازی
نه خدایی میدانستیید؟؟
  
شماره تلفن ما یک شماره بالاتر از شماره تلفن قالی شوییه
موقع عید میشه دهنمون سرویس میکنن اینقد اشتباه میزنگن
یک بار اعصاب نداشتم زنگ زدن گفتن قالی شویی؟
گفتم بله بفرمایید
گفت خانوم فلانی هستم
گفتم اا خوبین؟ خانواده خوبن ؟ به آقا سلام برسونید
خانومه که تعجب کرده بود گفت فرش ما آمادس؟
گفتم بعله بعدازظهر بیاین ببرین
....
تقصیر خودشون بود خوب من چکار کنم :D

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد