دانشمنگِ

خستـــــــــــه

دانشمنگِ

خستـــــــــــه


هیچی قشنگتر از این نیست که برسی خونه ببینی برات یه دسته گل فرستادن، بدون امضا ...

از خوشحالی قلبت تند تند بزنه ...

این ینی یکی بیادت بوده ♥

ببریش توی خونه بذاری رو میز ....

یکم که دقت کنی ...

میبینی گلاش یکم پژمرده هستن :|

لامصب آشغالِ همسایه بغلی بوده گذاشته دم در ما :| :/
 


قدیما یکی چشم میخورد واسش تخم مرغ میشکستن ...
الآن هر کی تخم مرغ میخوره چشمش میزنن :|O_O

 

وقتی گوشی رو سایلنته...
خودش باید شعور داشته باشه گــــــــم نشه... :|

 


چرا ادم وقتی میخواد تنها باشه هزار نفر پیششن
ولی وقتی میخواد کسی پیشش باشه تنهای تنهاست هیچ کی رو نداره! چرا عایا؟:\

 


مزخرف ترین قسمت خریدن یه گوشی اینه که باید اون شبی که گوشی رو میخری تا صبح بزاریش توی شارژ! اصلن مگه خوابت میبره اون شب؟؟؟؟؟؟؟!!!O_o

 

به زن حمید میگن یک بوس میدی ؟

میگه حمیییییییید ، 

حمید میگه بده خانم تبرکه !:))

 


شامپو خریدم روش نوشته:

این محصول را روی سرتان بریزید و موهایتان را بمالید سپس آبکشی کنید!

من میخواستم بریزم تو دهنم قرقره کنم خدا خیرشون بده آگاهم کردن:))

 


ملت از خونه زنگ میزنن بیرون غذا سفارش میدن،اونوخت من از بیرون زنگ میزنم خونه سفارش میکنم غذامو نخورن :|

 

دوست دخترت رو از بالای آپارتمان پرت کن پایین.....اگه برگشت اومد بالا،بدون که مال تو هستش اگه برنگشت بدون از اول هم مال تو نبوده! باور کن...!

 

انقدرحال میکنم بااینایی که مواظب وسایلاشون هستن
بعدمیان قایمشون کنن که خراب نشن،گمشون میکنن! :دی

 

‎!^_^!طبق آخرین آمار

آدم‌ها دو دسته هستند :

” دوستت دارم‌ها ” … و ” منم همینطورها ” !

 


یکی از بدی‌های هدفُن اینه که

همش فکر می‌کنی دور و ورت داره یه اتفاقی میفته که تو ازش خبر نداری!

 

یه روز هـم باید این سازنده ی جمله :

” گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی ” 

رو بیارن چار کیلو غوره بدن دستش ، همه هــــم صبر کنن، ببینم چه جوری میخاد حلـوا درست کنه ؛

بعد همون دیگُ بکنی تو چشـاش با این جمله ساختنش^_^

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد