دانشمنگِ

خستـــــــــــه

دانشمنگِ

خستـــــــــــه

دیشب که خوب می خوردین! این چی چیه آوردین؟
(گروه کُر بانوان در مراسم پاتختی در هنگام باز کردن کادو)
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
 

جاتون خالی یه شب رفتم یه کبابی، تابلو بزرگ زده بود که:
"۱۰۰٪ گوسفندی"
بعد از خوردن کباب فهمیدم منظورش به من بوده، که ۱۰۰٪ گوسفند بودم که اونجا رفتم!!!:|

 

همه عــکــدمی موسیقی بغل کردن گوگوش و که میبینین ؟

! یکم یاد بگیرین برا شما گذاشتن!  .

 اینا دونه دونه همه لحظاتش دَرسه:)))))

 


شما یادتون نمیاد یه زمانی میخواستی به دختر شماره بدی باید رو کاغذ می نویشتی میدادی بهش،چون تا میخواست دختره گوشیشو از جیبش دربیاره کلی طول میکشید
اما خدارو شکر الان دیگه "جی ال ایکس" اومده و طرف راحت گوشیشو در میاره و شمارتو میزنه :))

 


ولنتاین ولنتاین
مرگ به نیرنگ تو
پولِ جوانانِ ما
می چــِـکــَــد از چنگِ تــــو :|

 


خاطرات تلخ آزارم میدادند...
آنها را به شرکت glx سپردم...
به راحتی از ذهنم بیرون آمدند و راحت شدم !!!!

  


تو مترو بشینی و تو اس ام اس بنویسی ((زیپِ طرف بازه))
.
حداقل ده نفر به زیپاشون نگاه میکنن !

 


‎"عَکَدِمی" جایی ست کـه:

تعدادی جوون، با در دست گرفتن "مایکروفون" در "اوسودیو" ، به آهنگ های قدیمی گند میزنن :|:))
 

بیا خونمون دوبیت شعر بنویسیم ...

دکتر شریعتی در حال گول زدن پروین اعتصامی ... :))

 


خانم گوگوش خطاب به ندا:

ندا جان هدفت ازشرکت در عَکدمی چیه؟

ندا:میخواام بییی تیییرکووووونم!!!!!!

ینی بااین فارسی حرف زدنت =)))))))))
کیصافط

  


من نمیدونم این مامانا که وسایل خودشون رو یه جایی میزارن,
بعد خودشونم یادشون میره کجاس ...
چه جوریه که تو پیدا کردن وسایلی
که ما به اصطلاح تو 7 تا سوراخ موش قایم میکنیم تبحر خاصی دارن!!!

 


روز مبادا چه روزی است
دقیقا یک روز پس از خرج کردن پس اندازهای روز مبادا
 

سه چیز تو زندگی هست که اگه رعایت کنین آدم موفقی میشین!
حالا برید تحقیق کنید این سه تا چیز چیه!
اینجوری هم نگام نکنید، من اگه خودم بلد بودم که الآن اینجا نبودم!!!!!!!! =)))))))))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد