دانشمنگِ

خستـــــــــــه

دانشمنگِ

خستـــــــــــه


یه قانونی هم هست که اسمشو گذاشتم «قانون پایستگی خمیر دندان».
با این مضمون که: خمیر دندون هیچوقت تموم نمیشه و هرچی فشارش بدی بازم درمیاد. تا اینکه خسته بشی و آخرش بندازیش دور!:دی

 

ﮐﻮﺩﮎ ﺩﺭﻭﻧﻢﻫﻔﺘﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﺎﻣﺰﺩﯾﺸﻪ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ
ﺧﻮﺩﻡ
ﯾﻪ ﻧﯿﻤﻪ ﮔﻤﺸﺪﻩ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻡ:|

  

ﻣﻦ ﻫﺮﭼﯽ ﺻﺒﺮﻣﯿﮑﻨﻢ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﯿﻔﺘﻪ ﺭﻭ ﻏﻠﺘﮏ ﺧﺒﺮﯼ
ﻧﺸﺪ . . .
ﺍﻻﻥ ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﮐﻪ ﻏﻠﺘﮏ ﺑﯿﻮﻓﺘﻪ ﺭﻭﻡ ﺧﻼﺹ
ﺷﻢ ﺑﺮﻩ |:

  

یه بار رفته بودم درمانگاه آمپول بزنم،
یه دختره اومد آمپولمو بزنه،معلوم بود خیلی تازه کاره!
همینجوری که سرنگو گرفته بود توی دستش،لرزون لرزون اومد سمت من و گفت:
"بسم الله الرحمن الرحیــــم"
منم که کپ کرده بودم از ترسم گفتم:
"اشهد ان لا اله الا الله"!
هیچی دیگه...
انقدر خندید که نتونست آمپولو بزنه وخدارو شکر یکی دیگه اومد زد:))

 

 

یه دخدره پی ام داده چقد قیافت آشناس من تو رو می شناسم؟
بش گفتم نه فک نمی کنم
برگشته میگه :
الان یادم اومد تو دوست پسر بعدیمی@_@

 

یعنی تو این مترو تهران قوانین فیزیک میره زیر سوال.....
تو هر یه متر مربع 500 نفر جا میشن
:))

 

ﺍین ماشـــﯿـن هایـــی کـــه پشتـــشون نوشـــته GLX
ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺯ ﭘــﺎﺭﮐـﯿﻨـﮓ ﺭﺍﺣﺖ ﺗﺮ ﺩﺭ ﻣﯿــﺎﻥ?! :ﺩی

 

یه ضرب المثل قدیمی چینی هستکه خیلی قدیمیه

کسی به اون صورت یادش نیست

حتی خود چینی هام فراموشش کردن

چه برسه به من که واستون بگم

اما خیلی آموزنده بوده !^__^

  

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻟﺬﺗﺒﺨﺶ ﺗﺮﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺯﻣﺎﻧﯿﻪ
ﮐﻪ ﯾﮑﯽ ﺩﻭﺗﺎ ﻋﻄﺴﻪ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ ﻣﯿﮑﻨﯽ .
ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺻﻼ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺭﯼ ﺍﺳﺘﺎﺭﺕ ﻣﯿﺸﯽ !

  

قیافــــــه کـــه مهـــــــــم نیســـت !
تیپ هم که مهم نیست...
اخلاق هم که همینطور..
مهــــــــــم پولـــــــــــــــــــه ،،،

که اونــــــــم نـــــدارم.....:|
 
 

بهشت زهرا هم شورشو در اورده !
قطعه شهدا و قطعه هنر مندان داره ولی قطعه
وبلاگ نویسان نداره...


ینی فردا روز من بمیرم من بین مردم عادی دفنم میکنن
؟؟:(

 


از پدران و مادران عزیز خواهشمندیم به ما نگید تنبل !

ما در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی هستیم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد