دانشمنگِ

خستـــــــــــه

دانشمنگِ

خستـــــــــــه


رفتم گلفروشی گفتم آقا این گل طبیعیه؟

یه دختر بچه
۵ ساله ای اونجا بود گفت پــَ نَ پــَ سزارینه!!

به جون خو
دش

من تا
۱۲ سالگی فکر میکردم بچه ها رو لک لک ها از آسمون میارن

 

 

میدونی چی بدتر از 100 تا فُحشه ... ؟!؟!؟
101 فُحش
یا حتی 102 تا فُحش
خــیـلـی بـده :)))
 
داشتم از خونه میرفتم بیرون مامانم پرسید کجا ؟؟!

گفتم بیرون !

برگشته میگه: خوب جای دیگه نریا !

 

 

تمام وسایل و امکانات زندگی ما رو مامانم می ذاره “همون جا”

کلا همه چی و هر چی که می پرسی جوابش همون جاست!

 

 

من تنها دلیلی که باعث شده نرم خارج زندگی کنم اینه که
رام نمیدن وگرنه با کله میرفتم :)))
 

 

از صُب تو خونه بوی قرمه سبزی پیچیده، حالا رفتم سر سفره میبینم کوکو سبزی داریم :|

 

 

سلامتی اونایی که ما رو همینجوری که هستیم دوس دارن ،
و گرنه بهتر از ما رو که همه دوس دارن . . . !!

  

عاغا مادر بزرگ شما هم مثله برف پاک کنه پیکان میرقصه؟ یا فقط واسه من اینجوریه

 

 
دقت کردین تو قیلمای ایرانی ، ماشین آدم بده همیشه شِوِرلت بود ...:))
 
از خانومای عزیزی که تو جمع های مختلط میرقصن استدعا دارم موقع
رقصیدن اون یه تیکه پارچه که انداختید رو سرتون رو بردارید. عاقایون به تنها جایی که توجه نمیکنند تو اون لحظه همونجاست... :|
 
 
سلامتی پسرای ایرونی ...
که اگه شونصد تا ام دوس دختر داشته باشن بازم هیچکدومشون نمیفهمن :)))))
 
خــدا وکــیــلــی حــاضــرم روزی 2 ســاعــت فـــتـــحـــعـــلـــی اویــــســــی گــوش بــدم ایــنــایــی کــه تــو آکــادمــی گــنــد مــیزنــن بــه آهــنگــای بــنــدگــانِ خــدا خــوانــنــده نــشــن . . . ! ! !همینجوری که پیش میره فک کنم خود گوگوش هم حذف شه :|
 
انشاالله و به یاری حق تعالی و به کوری چشم دشــمـن ، به جای آجیل و پسته عید امسال از "چس فیل " استفاده میکنیم....^__^
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد