دانشمنگِ

خستـــــــــــه

دانشمنگِ

خستـــــــــــه


ی بار واسم نامه رسید بعد نامه رو باز کردم و هرچی منتظر شدم مثل

تو فیلما نویسنده ی نامه با صدای خودش نامه رو واسم بخونه نخوند...

لحظه ی سختی بود

کاخ باورهام فروریخت! :(
 

گویا بعد از برنامه عــَکــَدِمی گوگوش متاسفانه اتفاقاتی افتاده :
 بهنام صفوی برای همیشه از عرصه هنر خداحافظی کرد :)))
محسن یگانه اون اهنگش رو به طور کل از آرشیو آهنگاش پاک کرد :|
و ... گروه سون از هم پاشید :))
شایعاتی هم از خداحافظی زودهنگام خواننده ی جوان شهاب رمضان به گوش می رسد :))))):|

 

 

نیوتن در بیانیه ای یادآوری کرد:
علاوه بر زمین، یخچال نیز دارای نیروی جاذبه است...!

 
مردم ایران دو دستَن:
یه دسته فکر می کنن عکاسن و دسته دوم فکر می کنن مانکن
مصیبت وقتیه که این دو دسته به هم میرسن :|

 

امروز اومدم یه آدم خیلی خیلی خوش تیپ رو بغل کنم....
خوردم به آیینه :| :))))))))))

 

میازار موری که دانه کش است. .
این نشون میده که ما از قدیم کرم داشتیم!:))
 
یک ساله دارم نقشه میکشم دختر همسایمون رو تو آسانسور تنها گیر بیارم مخشو بزنم ولی اصن نمیشه ...
البته اینکه خونمون آسانسور نداره و ما اصلا همسایه دختر دار نداریم رو این مساله خیلی تاثیر گذاشته :|
 
به درجه ای از عرفان و معرفت رسیدم
که واسه خودم یه چیزی تعریف میکنم میخندم
تازه آخرش هم از خودم میپرسم: جان من!؟ :|

 

این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم…
شاید از این تنهایی خلاص شدم…
 
یادش بخیر قدیمـا رو عیدی فک و فامیل حســـــاب باز میکردیم
امسال خیلـــی بهمون لطف کنن ماچمون میکنن..!!! :|

 

 
حساب کردم عید 13 روز برم آنتالیا
کمتر خرجم میشه تا آجیل بخرم بذارم جلو مهمونا...! :|

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد